SEO

SEO

SEO staat voor Search Engine Optimization of zoekmachine optimalisatie.

Een website bouwen is één, gevonden worden is twee. Daarvoor is het van belang dat er goed gekeken wordt naar de techniek achter de website én de inhoud van de website. Optimalisatie van een website zal bijdragen aan een betere vindbaarheid in zoekmachines. Het is een tijdrovend proces, maar vergeet niet; Rome is ook niet in één dag gebouwd.

 
digital marketing, technology, notebook
digital marketing, seo, google
Hoe hoog scoren in google?

“Wij garanderen dat u op de 1ste plaats komt te staan in Google!” Geloof niemand die zoiets beweert. Immers, Google optimalisatie is geen exacte wetenschap. Niemand kan u zo’n succes garanderen. Maar dankzij onze strategische aanpak en de juiste tools kunnen wij erg mooie resultaten voorleggen.

Wij gebruiken WordPress, een “Zoekmachinevriendelijk CMS” dat voldoet aan de eisen die Google aan websites stelt.

Inventarisatie en concurrentie vanuit een uitgebreide inventarisatie, doen we de zoekmachine optimalisatie van jouw bedrijf. CMS Toppers kijkt naar de diensten en producten, de klanten en de doelgroep. Met een uitgebreide rapportage tonen we aan wat het effect van zoekmachine optimalisatie voor de website van het bedrijf betekent. De positie in Google wordt voor en na de zoekmachine optimalisatie gepresenteerd.

Waar letten we op om de vindbaarheid van uw website te verbeteren?
  • Bevatten uw url’s zoekwoorden? Dus niet: uwsitenaam.nl/?page_id=35, maar beter: uwsitenaam.nl/verzekeringen-deventer
  • Vinden er vanaf populaire websites verwijzingen plaats naar uw website? Hoe meer linkjes naar u toe wijzen, hoe groter de kans dat men op de website komt
  • Bevat de inhoud van uw teksten voldoende zoekwoorden?
  • Hebben de afbeeldingen alt-teksten? Zo nee, dan zullen afbeeldingen worden toegevoegd met beschrijvingen die zoekwoorden bevatten
  • Bevatten de pagina’s van uw website paginatitels en omschrijvingen met zoekwoorden? Zo nee, dan wordt per pagina geoptimaliseerd
  • Zijn er voldoende mogelijkheden voor bezoekers om met u in contact te komen? Zo nee, dan kan bijvoorbeeld een duidelijke contactknop of formulier worden ingevoegd
  • Welke pagina’s van uw website worden op dit moment het vaakst bezocht? Met Google analytics kunnen we nagaan wat de meest bezochte pagina’s zijn en via welke woorden in de zoekmachine men op uw website binnenkomt.
Wil je jouw idee met ons bespreken?

Maak een afspraak met ons, zodat we onder het genot van een kop koffie van gedachten kunnen wisselen.